Nowe Biuro Obsługi Pasażera MPK na Gaju

W miniony poniedziałek, 22 listopada, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu otworzyło dwa nowe punkty obsługi pasażera. Jeden z punktów znajduje się na Gaju – tuż przy pętli tramwajowej na ul. Świeradowskiej 22.

Biuro Obsługi Pasażera na Gaju

Biuro Obsługi Pasażera zlokalizowane jest w budynku przy ul. Świeradowskiej 22 – tuż przy tramwajowej krańcówce „Gaj”. Sam budynek, choć niewielki, dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 19.

Dotychczasowe biuro przy ul. Prusa zostało zamknięte.

Biuro rzeczy znalezionych w autobusach i tramwajach

W nowych punktach obsługi pasażera, po wcześniejszym zgłoszeniu zagubienia przedmiotów i potwierdzeniu ich odnalezienia w pojazdach MPK, pasażer będzie mogł wybrać, w którym biurze obsługi będzie mógł je na drugi dzień wygodnie odebrać.

Jakie sprawy można załatwić w punkcie przy ul. Świeradowskiej?

W biurze można m.in. wyrobić i doładować karty UrbanCard, zgłosić zaginięcie rzeczy w autobusie lub tramwaju, zgłaszać uwagi oraz załatwiać sprawy związane z bieżącym funkcjonowaniem MPK.

Dojazd i lokalizacja:

Prezes MPK Krzysztof Balawejder:

„Chcemy być jeszcze bliżej pasażerów, dlatego podjęliśmy decyzję o otwarciu dwóch biur obsługi pasażera w nowych lokalizacjach. Placówki znajdują się w dwóch różnych częściach miasta, w pobliżu dużych węzłów przesiadkowych. Ułatwi to zainteresowanym dotarcie do tych miejsc”.

Dojazd od punktu przy ul. Świeradowskiej 22:  tramwaje linii: 31 i 32 oraz autobusy relacji 136, 143, 145 i K.

Zdjęcia w artykule pochodzą z materiałów promocyjnych MPK Wrocław.

Autor: Piotr Nawrotek

Udostępnij